niedziela, 30 listopada 2014

Tabliczki ze śrubami

Od jakiegoś już czasu chcę Wam pokazać nasz nabytek na półki praktyczne, który zrobił dla nas Internetowy Dziadek. Oryginał, który chwycił mnie za serce, znalazłam w sklepie Montessori Services, niestety cena oraz odległość były nie do pokonania.

zdjęcie Montessori Services

Nasz zestaw składa się z dwóch tabliczek. Do jednej z nich mamy 4 wymienne zestawy śrubek oraz wymienne końcówki śrubokrętu. Druga tabliczka ma 5 śrubek tego samego typu, ale różnej grubości.



Zestaw umożliwia stopniowanie trudności od wkręcania łatwiejszych śrubek do trudniejszych, a w przyszłości także wymieszania ich i konieczność dopasowania odpowiedniej końcówki śrubokrętu. Jest świetnym ćwiczeniem na koordynację ręka-oko, wzmocnienie mięśni dłoni, ćwiczeniem praktycznym, a jednocześnie wspaniałą zabawą dla Gagatków i innych odwiedzających nas dzieci.




Do zestawu dostałam również skrzyneczkę do przechowywania całego drobnego ustrojstwa ;-)


A na koniec pokażę Wam jeszcze to moje szczęście, co musi dotknąć wszystkiego, co tylko mama wyjmie do obfotografowania.



Prawda, że fajne to to? Ten zestaw i to moje szczęście ;-)

8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...