niedziela, 1 grudnia 2013

WBO dzień 1 - papierowa choinka

Wielkie Bożonarodzeniowe Odliczanie 2013 rozpoczęte!!!


Nasza dzisiejsza propozycja to dekorowanie papierowej choinki.


Potrzebne materiały:
- zielony karton
- klej
- różne ozdóbki - u nas drobne szklane koraliki, koraliki pony, świecidełka, pompony (błyszczące i zwykłe), guziki, confetti gwiazdki, cekiny śnieżynki, błyszczące druciki kreatywne oraz kredki metaliczne

Na początku należy przygotować choinki (ja zrobiłam to dzień wcześniej bez udziału dzieci). Z zielonego kartonu wycięłam 4 identyczne kształty (wg szablonu znalezionego w internecie), następnie nacięłam je wzdłuż do połowy wysokości (2 od góry i 2 od dołu).


Tak przygotowane choinki podzieliłam między Gagatki, dałam im klej oraz wszystkie ozdoby i zostawiłam w spokoju.



Inspiracje:
choinka z papieru
christmas tree decorating creative table

7 komentarzy:

  1. W tamtym roku robiliśmy podobne, musimy w tym roku też spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się w nich podoba to, że dzieciaki mają okazję wyżyć się artystycznie i nie muszą robić pod dyktando

      Usuń
  2. piękna wam wyszła my powoli też tworzymy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki za pomysl! Robilysmy wczoraj. Co prawda nie mialam zadnych koralikow czy innych oryginalnych ozdobek, ale kulki z folii aluminiowej swietnie robily za bombki :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...