czwartek, 26 września 2013

Owocowa matematyka

Liczenie 0-10 z truskawkami i kamykami.


Malinowe koło. Zobaczyłam to zdjęcie i od razu wzięłam się za szykowanie naszego. Zadanie 2w1, czyli z jednej strony matematyka, z drugiej mała motoryka.



Ponieważ S bardzo ciągnie do zadań z liczeniem siostry, postanowiłam przygotować coś i dla niego. Na początek ćwiczymy cyfry 1-3, w odpowiednim czasie będziemy wprowadzać kolejne.

Przygotowałam kontrolne karty z owocami oraz puste karty z cyfrą, na których układa owoce. Zadanie robimy w dwóch wersjach - czasem z prawdziwymi owocami, czasem z wydrukowanymi obrazkami.


Trochę w temacie owoców, a trochę z okazji zbliżającej się jesieni przygotowałam jabłka z filcu do nauki liczenia 1-10. Podobne zadanie dałam N przy okazji Wielkanocy, wówczas były to filcowane jajka.





Do pobrania:
karty 0-10 truskawka
malinowe koło
karty owocowe 1-3

8 komentarzy:

  1. Te spinacze z cyferkami bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? :-) ja już mam kolejne pomysły, jak je wykorzystam

      Usuń
  2. Wszędzie szukam takich kamyków jak na pierwszym, zdjęciu przezroczystych i nie za dużych i nie szklanych.
    Pomysły cudownie smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje kupiłam w tesco po prostu, dekoracja stołu weselnego ;-) poszukaj hasła "kryształowy lód"

      Usuń
    2. Dzięki, znalazłam pod tym hasłem na allegro :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...