poniedziałek, 29 lipca 2013

Tygodnie kolorem wypełnione - Tydzień Biały

Niestety nasza seria kolorowych tygodni doczekała się dłuuugiej przerwy, ale już wraca na tapetę. Biały tydzień miał miejsce dawno dawno temu, jeszcze przed przerwą, tylko nie znalazłam chwili, by go opisać. Zapraszam więc dzisiaj na spóźnioną relację!


W białym tygodniu było stosunkowo mało zajęć - po pierwsze trafiła nam się piękna pogoda i szkoda było siedzieć w domu, po drugie mieliśmy sporo gości i wyjść do znajomych. Nie było już więc za bardzo kiedy bawić się kolorem.

Standardowo zebrałam białe zabawki i inne przedmioty.



Zrobiliśmy domową piaskownicę - w założeniu masa miała być śnieżnobiała, ale tutejsza mąka sprawiła, że kolor wyszedł piaskowy. Nam nie przeszkadzało ;-)


Malowanie jogurtem naturalnym po folii aluminiowej (ku memu zdziwieniu zainteresowanie zabawą było praktycznie zerowe)


Zamiast pudełka sensorycznego biała taca - ręczniki kuchenne, papier toaletowy, serwetki, chusteczki higieniczne i kawałek waty. Można było składać, układać, drzeć na kawałki, rozrzucać po salonie. A oprócz tego Gagatki miały jeszcze mnóstwo swoich pomysłów na zabawę.


Chyba największy hit tego tygodnia - zabawa białym jedzeniem (opisywałam już tu).





Koszyk z białymi instrumentami


Poza tym standardowo czytaliśmy książeczki z białą okładką, szukaliśmy białego koloru na ulicy, powtarzałam po tysiąckroć słowo "biały" oraz nosiliśmy białe ubrania.

Zaplanowane miałam jeszcze dwie zabawy, które ostatecznie nie zostały zrealizowane "w terminie":
- wyklejanie chmur watą
- white fluffy stuff - do tego na pewno sięgniemy w niedalekiej przyszłości

2 komentarze:

  1. Ciekawe pomysły! Na pewno skorzystam z niejednego w długie jesienne wieczory.
    GRATULACJE! Nominowałam Cie do LIEBSER AWARD :-)
    Zapraszam do mnie po szczegóły: mamablogujepl.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...